reklamace

Katarína Buchalová | 26.1.2011 14:37 Odpovědět   Přidat svůj dotaz
 
 
Katarína Buchalová říká:
Pardón, špatně jsem si přečetla datum... :-)



Bohumil Veselý říká:
V obchodních podmínkách je napsáno jakým způsobem lze zboží vrátit. Bohužel se nedá učetně zvládnout vrácení zboží dobírkou. Takový způsob naše zákony neznají.



Katarína Buchalová říká:
Dobrý den,
tak to je škoda, že jste mi nenapsal jěště ten den, ale až za dva dny. Chápu, že si to nechcete převzít.
Teď to bude nějaký týden ležet u Vás na poště, takže než se mi to vrátí, tak Vám to zpět přijde tak za 3. týdny.
Věřte, že nejsem nějaká podvodnice, proto jsem Vám to posílala bez poštovného. Nemám s takovou situací zkušenost, tak jsem to řešila tímto způsobem.
Tak až Vám to pošlu zpět podruhé, doufám, že nebude problém s dobou reklamace (tedy vrácení zboží a peněz).
Díky, Buchalová.



Katarína Buchalová říká:
Dobrý den,
dnes Vám posílám zpět ovládání XXD3058 na dobírku za cenu, kterou jste mi ho poslal.
nevšimla jsem si, že je u něho napsáno k jakým přístrojům funguje, neboť se nacházel v sekci \"Univerzální ovladače\".
Ale budu ráda pokud mi seženete ovládání k DVD Pioner DV-410V-K:
S pozdravem Buchalová.



Bohumil Veselý říká:
Pokud nám pošlete ovladač na dobírku nebude me ho moci převzít. Reklamované zboží pošlete bez dobírky my ho zkontrolujeme a pošleme vám dobropis



Bohumil Veselý říká:
V naší nabídce není žádný univerzální ovladač pioneer. U každého ovladače je napsáno pro jaké modely je určen. Ovladač vám vyměníme za ten který patří k vašemu modelu.



 

Reakce na příspěvek
 

Upozornění: Vyplněný text ve formuláři bude zveřejněn na této stránce (kromě e-mailu). Nepište tedy prosím do textu své osobní údaje. Pokud nám chcete napsat soukromou zprávu, napište nám prosím e-mail.